關於我自己

我的相片
一個讀社會學的女生,沒有從事與社會學的相關工作。她深信踏入社會做事就是剝削的開始,然而她了解剝削是無可避免的,也是成長的道路。她曾一度嚮往美麗的事物,於是當上化妝師,卻又發現自己不太適合從事這個行業。畢業後,在電視台工作,做過不同的電視台、不同的崗位。繁忙的工作有時會讓她抖不過氣來,她會發辭職的夢,然而人總是為五斗米而折腰。於是,她決定要去旅行散心,由從前參加旅行團,之後和朋友出外遊玩,直到學懂了自己出走,她才發覺世界原來很大。 慢慢地,她沉迷上旅遊。她沒有既定的旅遊方式,喜歡和朋友遊玩,也喜歡一個人出走。她似乎總愛做夢,深信有天能放下工作,往外面看看。可是,她跟大家一樣,還是每個星期一都帶著藍色調回辦公室。她期待著假期,因為能短暫出走。不能出走的日子,她埋頭苦幹的在辦公室工作,因為旅遊最基本的就是錢。 她相信「世界太大、事情太多,然而快樂太少」。 她不想被眼前的事物綑綁著,她不要過著倒模的人生。她選擇走一條自己喜歡的道路,她相信即使選擇錯誤也不會毀掉她的人生。 她就是「出走女生」!

slideshow


menu

2014年3月20日 星期四

一個人旅行,為快樂而行

「一個女仔去旅行,好危險!」
「一個人去旅行到底有咩好玩?」
「無人同你講野,唔悶咩?」
「自己一個去食得D乜呀!」
「一個人點影相呀?」

上 面既問題都係好多朋友問我既問題,可能好多人都會對「一個人去旅行」會有好多疑問,亦會將「一個人去旅行」同「危險」、「悶」同「寂寞」掛勾。當然呢三樣 野可能會出現響旅途當中,但未必係因為「一個人去旅行」而出現,就算有人結伴同遊都可能會遇到。既然旅途有好多未知之數,我地又為何要為未知既事而擔心 呢?


關於自身安全既問題,其實真係好視乎去咩地方。去日本、台灣係會比較安心,因為兩個地方既人都較純樸,人情味濃,睇錢唔太重,去呢兩 個地方較容易同當地人溝通同交流。去馬來西亞、沙巴。泰國等地,就一定要提高戒心,因為國家較窮加上旅遊區難免要多賺遊客錢,所以坐的士,篤篤都要小心, 提防兜路、濫收費等問題。每次都覺得自己響佢地眼中都好似一張銀紙咁,所以唔多自在。仲有就係去到回教國家就真係要收起性感,因為其實當地人望你既眼神都 怪怪咁,所以去一個地方之前真係要research下。不過憑住我地香港人既特質,由細到大睇咁多警訊,精明同戒備心都應該足以應付「一個人去旅行」,有 時我都會嫌自己唔夠放得開。

「一個人去旅行到底有咩好玩?」真係無具體而確實既答案,可以講係唔洗遷就人,自由自在,想食就食,想行就 行,要hea就hea,就係自己一個人響條街行都開心。唔駛擔心自己響呢個地方會唔會影得太耐,去到無興趣既地方可隨時閃人。去到外地做白痴野都唔洗擔 心,亦唔洗介意其他人既眼光,因為確實係無人識你。

至於影相,我真係無技術可言,一切都係SNAP啦。我喜歡自拍,因為希望D相有自己響 度,除了係用自己隻手拿著相機外,我也喜歡靠小道具幫忙。我不愛用大腳架,因為一個人背個書包,又要放支水,又要放相機,手機,銀包,旅遊書,外 套.....再加一支腳架,確實太辛苦自己了。我喜歡坐檯型超迷你腳架仔(和手掌一樣大的),或是八爪魚波波腳架,其實是但一個也足夠了。佢既好處就係細 同輕,不用收放或伸長縮短。基本上,一直可以架接在相機下,不用拆下來,免卻了又扭上,又拆下既問題。因為是坐檯型,放在檯上又得,放在地上又得,欄柵上 又得,動動腦筋,佢就係你既旅遊好拍檔。亦都因為有佢,夜晚影相也變得無難度,拎住個迷你腳架仔,反而減低手震,就算我部機無閃光燈,晚上影相只要較好 setting都ok。我本身用M4/3既相機,份人又窮又無其他鏡頭,淨係得個餅鏡仔,所以無得zoom,遠景免問,唯有影相就自己將就下啦,哈哈。自 拍既好處,就係自在囉。人地影自己,難免會變成到此一遊or V字手勢相。無理由響個朋友面前擺晒pose影相,一係影你果個係另一半,再唔係就你本身係 model,比人影慣。

「自己一個去食得D乜呀!」,坦白講,好似真係無食過D咩。有時趕行程就走入便利店,買個飯團,飲支茶,三百 YEN又一餐。有時走入超市,有平靚正魚生,五百YEN又一餐。行到好熱,好攰食大大杯軟雪糕,又一餐。夜晚走入居酒屋,整杯啤酒,叫到一檯串燒,燒物又 一餐。「一個人」唔會影響你食野既質素,再高級再靚既餐廳,唔通香港會無?心態決定一切,走完一整天既路,成身臭汗,雖則只是吃個串燒雞皮,來一杯冰凍啤 酒, 那種快樂又不知怎樣形容?所謂「享受」,就係how do u feel? 再貴再靚既餐廳,都係一樣比香港人投訴,無他既,睇你心態想要D咩啦。

一 個人旅行既時候,我對於四周既環境會有更深刻既感受,可能去到陌生環境,知道自己無人可以依賴,所以點都會打醒十二分精神。亦都係咁,認路、交通、搵野食 全都靠自己,反而會對於當地會有更多既認識,印象亦會更深刻。無朋友響身邊,就會有更多獨處既時間,我就會有更多時間去思考同感受自己想要咩。旅途中,一 人旅客通常會有較多人願意幫忙或者同你傾計,亦更夠感受到當地人既文化。

有時出走一趟,可以更加了解自己。

其實一個人旅行,只需要既係一份出走既勇氣。

我既facebook page:
https://www.facebook.com/Iamarunawaygirl

遲D我亦會寫一篇遊記和大家分享怎樣「一個女仔去沖繩」!
沖繩 (沖繩美麗海水族館)
  留言(0)
沖繩 (波上宮)﹣我慶幸我去沖繩係揀平日出發,所以大多數既景點都唔太多人,亦因為咁,我可以慢慢set好腳架仔影到夠。
  留言(0)
TAG: 沖繩
沖繩 (首里城)
  留言(0)
首爾 (弘大、南怡島、小王子村)

沒有留言:

張貼留言